NepStore respectă prevederile OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, ce conferă cumpărătorului dreptul ca în termen de 14 zile de la primirea produselor cumpărate, să le returneze, fără penalități și fară invocarea vreunui motiv. Conform prevederilor OUG, produsele pot fi returnate numai dacă sunt în aceeași stare în care au fost livrate, inclusiv ambalajul. Nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă forme de consum sau uzura, cu ambalajul desfăcut sau desigilat, care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc. Dacă vă gândiți să returnați un produs, vă rugăm să luați această decizie înainte de a-l deschide/desigila/utiliza. Dreptul de a face retur, prevăzut la articolul 9 din OUG nr. 34/2014, există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită. Conform articolului 16, litera E din OUG nr. 34/2014, produsele cosmetice sau pentru uz personal, folosite sau testate, nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății și din motive de igienă. Vă rugăm să aveți în vedere că nu se acceptă returul dacă produsele sunt desigilate/testate/încercate/fără sau cu ambalajul original deteriorat. Deși o parte din produse nu sunt sigilate, ele sunt expediate așa cum vin de la producator, în cadrul procedurii de verificare se depistează dacă ele au fost desfăcute și probate, iar returul nu este acceptat. Aceste produse vă vor fi returnate prin curier cu plata transportului la destinatar. Dacă doriți să returnați un produs achiziționat de pe www.nepstore.ro, vă rugăm să urmați următorii pași:
Pasul 1. Informează-ne cu privire la intenția de a returna produsul achiziționat
Puteți face acest lucru printr-un email la contact@nepstore.ro cu subiectul "Cerere de retur" prin care să ne informați cu privire la solicitarea de retragere din contract. Vă rugăm să specificați numele complet și corect, adresa de e-mail folosită la înregistrarea contului, numărul comenzii, numărul facturii și data emiterii;
Telefonic, la numarul 0743328679, iar operatorii noștri vă vor oferi infomații cu privire la pașii pe care trebuie să îi urmați;
Vă rugăm să ne informați cu privire la opțiunile de retur, și anume dacă doriți să înlocuiți produsul cu un altul existent în stoc sau dacă doriți să vă returnăm contravaloarea produsului. În cazul în care doriți să primiți contravaloarea produsului, vă rugăm să ne trimiteți un cont IBAN în lei pentru returnarea sumei. ATENȚIE! Suma care vă va fi restituită nu include și costul transportului! În maxim 48 de ore vă vom contacta prin e-mail sau telefonic pentru a confirma procedura de retur, în cazul în care cererea îndeplinește condițiile obligatorii de aplicare pentru produsele achiziționate. Pasul 2. Pregătiți coletul și noi vom contacta curierul pentru dumneavoastră Coletul va conține produsul pe care doriți să îl returnați, ambalat corespunzător, pentru a nu se deteriora pe parcursul transportului. Returul este gratuit!
Pasul 3. Ridicarea coletului După ce noi am solicitat curierului ridicarea coletului, veți fi contactat în aceeași zi sau în ziua următoare pentru expedierea coletului. Pasul 4. Recepția cantitativă și calitativă a produselor returnate După ce coletul a ajuns la noi, el va fi repartizat departamentului responsabil de recepția cantitativă și calitativă a produselor returnate. Te asigurăm că acest pas este atent supravegheat și monitorizat. În cadrul acestei etape vom verifica dacă produsul returnat îndeplinește condițiile de retur. Dacă produsul returnat nu îndeplinește criteriile de mai sus, el vă va fi reexpediat, fără a vă fi restituită suma. Vă vom contacta telefonic sau prin email pentru a vă aduce la cunoștiință rezultatele finale constatate în maxim 48 de ore de la primirea produsului.
Pasul 5. Vă restituim banii sau vă înlocuim produsul Dacă ați optat pentru rambursarea sumei iar produsul pe care l-ați returnat îndeplinește condițiile de retur, vă vom vira banii în contul specificat de dumneavoastră. Banii vor fi vizibili în contul dumneavoastră în maxim 14 zile lucrătoare din momentul în care produsul ajunge fizic la noi. ATENȚIE! Suma care vă va fi restituită nu include și costul transportului în cazul în care nu ați beneficiat de transport gratuit! În cazul în care doriți înlocuirea produsului, iar acesta îndeplinește codițiile de retur, vă vom contacta în cel mai scurt timp în vederea înlocuirii și expedierii noului produs iar plata transportului va fi suportată de către dumnevoastră dacă acesta nu îndeplinește condițiile pentru transport gratuit.